lördag, mars 1

Det kunde blivit så bra!

Regnig lördag och som den supermamma jag är tänkte jag överraska barnen. Jag hyrde Råttatouille på ICA! När jag kom hem upptäckte maken en mini-mini-ytte-pytte komplikation i mitt överraskningsmoment: det låg en annan film i fodralet. Det skulle ju kunna vara lite skoj i och för sig, men barnen var inte jättesugna på att se Chapter 27 -Mordet på John Lennon

Bild: MovieZine.se


Den snälle maken (a.k.a superpappan) åkte till ICA och bytte till sig rätt film. Allt för husfridens skull.

3 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Råttatouille var så himla bra! Men gillade dina barn den för den kändes mer som en tecknad film för vuxna.

Johanna sa...

De gillade den, men jag tror inte att de förstod riktigt allt... Däremot åt de kycklingpajen med stor aptit efteråt eftersom vi fantiserade ihop att självaste "Råttatouille" hade lagat den. Bra knep att använda vid okända maträtter ;-)

Anna, Fair and True sa...

Bra idé, undra hur länge ni kan köra med råttan?! ;)

Hoppas att ni fick en gratis film från Ica!