måndag, maj 12

4 önskade: platser

Hakar på Saras 4 önskningar den här veckan. Den här gången handlar det om platser man skulle vilja besöka. Här kommer mina!

1. Thailand: Ge mig sol, strand, hav och vila. Helst nu.

2. Legoland: Vår bästa familjesemester någonsin! Barnen älskade det, vi föräldrar också. Rent, snyggt och trevliga människor. Och, ja vi åker dit igen - snart!

3. New York: Helst med en välfylld plånbok och ett par sköna skor...

4. Israel: Åh, jag önskar att jag fick komma dit någon gång... Skulle vilja se de historiska platserna där Jesus sägs ha vandrat.

9 kommentarer:

Sara sa...

Härliga platser på din lista! New York och Israel vill jag cokså besöka :)

Z sa...

Jag också...

Anonym sa...

New York har jag med på min lista också. Shoppa, se allt o bara insupa atmosfären. Åh, det vore ngt! :-)

Anna, Fair and True sa...

Jag ska till New York i sommar. Du borde åka nu, det är ju rätt tid med tanke på att den svenska plånboken är ganska välfylld jämfört med den amerikanska just nu!

Johanna sa...

Men ååh, nu blir jag bara ännu mer resesugen!

Anna: du har ju helt rätt. Jag vill, jag vill, jag vill... Men har redan lovat barnen Legoland, så New York får vänta...

Anonym sa...

Ja, NY måste du åka till!

Anna, Fair and True sa...

Legoland är ju kul också! Men nästa gång får du köra en ego-resa!

Johanna sa...

Ok, först legoresa, sen egoresa! ;-)

Anna, Fair and True sa...

Vad fyndigt, tänkte inte på att det rimmade! :)