torsdag, maj 8

Maj, välkommen...

Tänk att man alltid har så vansinnigt mycket att göra i maj månad.

Tänk att man alltid ställer sig frågan: var det verkligen så här mycket förra året? (och, ja, förmodligen var det så då med)

Tänk att man ska vara så sjukt trött att man går som i en dimma.

Snälla, snälla sommarlovet - kan du inte komma lite tidigare, bara i år? Jag lovar att vara en duktig fröken som aldrig samlar på rättningshögar om du bara kunde komma lite tidigare. Jag vet inte om jag klarar de där 35 dagarna som är kvar.

4 kommentarer:

Z sa...

Jag lovar lägga in ett gott ord för dig när jag pratar med tidsbestämmaren nästa gång! ;-)

Anonym sa...

Håll ut, 34 dagar kanske känns långt men det kommer nog att gå fort! Dessutom så är väl de sista skolveckorna innan sommarlovet alltid lite speciella och inte lika mycket skola över det hela..? Hoppas du får en trevlig helg!

Johanna sa...

Tack snälla, snälla ni!

Anonym sa...

Förstår hur du känner, jag funderar allvarligt på att gå hem tidigare...