fredag, augusti 7

Eller så har någon överdoserat antalet Greys-avsnitt

Det här med målning av hus igen. Det tar tid och det känns inte alltid så kul, men man har inte roligare än man gör sig - eller hur - och så här gör vi:

- Börjar dagen med "It's a beautiful day to paint houses!"
- Kallar mannen för McDreamy. De är ju lite lika, om man bortser från håret, yrkesvalet, kroppsbyggnad... ja, ja orakade är de bägge två. I alla fall när McDreamy får sitt sammanbrott i säsong 5 och när min man målar hus.
- När man målar fönster måste man vara stadig på handen - precis som en kirurg,
- När man står och skrubbar av sig färg efter en hel dags målning känner man sig faktiskt som en kirurg som ska "scrub in" för sin första "solo surgery".

Förresten, har sett alla avsnitt av Greys nu. Vad ska man göra nu på kvällarna? Och hur ska jag återställa vätskebalansen i kroppen. Så mycket som jag har gråtit till de sista avsnitten av säsong 5 har jag nog aldrig gjort förr...

4 kommentarer:

Lilla O sa...

Tror aldrig att man kan överdosera Grey´s ;-)

svartanova sa...

Grey's är livet. :)

Johanna sa...

Lilla O: Nej, det måste vara målningen som snurrar ;)

Annelie: Visst är det! :)

Z sa...

Ja gud vad jag längtar till hösten efter PP, GA och DH!!!!!!! Alla slutade bra! Men Greys vad nog strået vassare vad gäller tårflödet... Den 11/9 börjar det igen i allafall!!!!!!!