söndag, augusti 30

Katastrof!

eller nästintill i alla fall. Vår inspelningsbara digitalbox har gått sönder. Och där i någonstans finns ett antal osedda House-avsnitt, plus säsongsavslutningen av Greys. Ja, men Greys har du väl sett tänker säkert en och annan. Men hallå, det är Greys vi pratar om, man kanske vill se igen och gråta lite till (i fall man inte hann gråta färdigt den första gången menar jag).

Men är man gift med en ingenjör så är man. Fram med verktygslådan, skruva isär boxen och kolla forat.
- Nu vet jag vad som är fel i alla fall, sa han nyss och pekade på någon grej. Om han vet hur han ska laga grejen förtäljer inte historien, men en bit på väg är vi i alla fall.



3 kommentarer:

Lilla O sa...

Helt klart en katastrof, i alla fall en i-landskatastrof! Vår gick sönder för några veckor sedan och nu är den tillbaka med en ny processor och allt inspelat kvar på hårddisken. Det kan gå vägen!

Mor Duktig sa...

Hej!
Jag jobbar, försöker komponera en vettig matteläxa till nästa vecka. Är ledsen, arg och sur så det går skitdåligt! Vill inte åka hem, av samma anledning... så jag bloggsurfar. Hamnade här och gillar vad jag läser... får jag återkomma?

Johanna sa...

Lilla O: Att laga den skulle kosta mer än att köpa en ny, så det fick bli en ny...

Mor Duktig: Välkommen hit! Jag har inte bloggat så särskilt mycket på sistone, men det var kul att du gillade det ändå! Välkommen tillbaka!