måndag, september 21

Arbetsfördelning

Maken tränar och jag äter godis. Känns helt ok faktiskt.

5 kommentarer:

Z sa...

Men i vilken fart läser du Dahls böcker???? Varje gång jag kommer in på bloggen har nu en ny bok på g.....???!!!

Anonym sa...

Grattis!!! Så roligt med en liten till! Har hört att godis är nyttigt för magen ;-)Så fortsätt mumsa!
Appropå ny soffa... så är vi väldigt nöjda med att soffköpet fått vänta. Vi har snart kräkfläckar på varenda del i soffan...
Kram / Anna D

Johanna sa...

Z: Nja, just nu läser jag inte så mycket - jag somnar hela tiden. En midsommarnattsdröm har jag hållt på med i några veckor faktiskt... Men bra är de, Arne Dahls deckare!

Anna: TACK! Bäst jag fortsätter äta godis, såg lite choklad i köket... ;-)

Fröken Nina sa...

Ja, man får ju äta godis om man tränar. En man. Din man. Eller?

Sanna sa...

Härlig arbetsfördelning det där - ska testa den själv =)