fredag, juli 11

Utmaning

För en mindre evighet sen utmanade Zoila mig. En semesterresa, förrådsrensing och glömska hamnade emellan - men nu hoppar jag på:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt anger reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information
1. Jag gillar att sortera och skapa system bland alla våra pryttlar och mojänger (ja, det har hänt att min man kallar mig förrådsnazist...)
2. Jag kommer aldrig mer - i hela mitt liv - åka "Fritt fall". Bland det värsta jag gjort...
3. Jag älskar att bygga pussel!
4. Under en resa till Krakow handlade jag och mina dåvarande klasskompisar upp mina/våra sista polska pengar genom att köpa restaurangens coca-colaglas.
5. Jag gillar inte att köra bil, undviker det i möjligaste mån.
6. Jag skulle kunna leva på avocado och pinjenötter...

Vilka jag skickar utmaningen vidare till? Hm, jag fegar: alla ni som känner er manade får mer än gärna hoppa på!

Inga kommentarer: