lördag, juli 19

Gissa hur mina ben mår imorgon?

Att lyssna på sommarpratare under joggingrundan har visat sig vara ett lysande koncept. Jag springer och springer. Nu har jag för första gången fattat det där med "andra andningen", förut har jag nog gett upp för tidigt. Jag har hittat ett skönt tempo och jag trivs med min träning, det är jag nöjd med. Jag vet väl inte hur det går med det där vadet, men en alldeles egen i-pod kan jag väl få köpa mig...?


Idag räckte inte Magdalena Graaf under hela min löprunda - fatta när jag avslutade med den här låten! För lite 80-talsnostalgi måste man få ha, det behöver inte alltid vara Herreys. ;-)

2 kommentarer:

Z sa...

Men hur långt springer du egentligen männska om du inte har hunnit klart på en radiopratare????????? Fy vad avundsjuk jag blir på dig!

Johanna sa...

Eeeh, jag springer nog mer länge än långt ;-) Och sen är ju podradioversionen rätt så mycket kortare än det vanliga programmet...