lördag, juli 12

Kajsa och jag

Idag kom jag ihåg att byta musik i makens gamla mp3-spelare innan jag stack iväg på min joggingrunda. Som lite kuriosa kan jag avslöja att sedan förra sommaren har spelaren varit laddad med Herreys gamla hitlåtar. Visst första gången var det lite kul att höra låtarna igen, men de andra gångerna...

Nu satsade jag på ett helt nytt kort: Årets sommarpratare. Jag laddade ner här (poddradio). På grund av upphovsrättsliga skäl är programmen utan musik, eller kraftigt förkortad musik, men det gör mig inget - jag kan ju inte jogga hur länge som helst! ;-) Idag var det Kajsa Bergkvist som hängde med mig ut och sprang (ok - joggade). Hur bra som helst! Det gick mycket lättare att springa, men jag är rädd för att jag så något märklig ut när jag sprang med tårar i ögonen (Kajsa vinner VM) eller med ett fånigt leende (Kajsa träffar Måns). Näst på nedladdningstur är Fredrik Lindström, Elisabeth Massi Fritz, och Olle Carlsson.

1 kommentar:

Fröken Nina sa...

Jag måste också in och kolla på hemsidan.. Har missat en massa som jag skrivit upp på min att-lyssna-på-lista...