torsdag, februari 28

PS Jag älskar dig II

Jag kan verkligen inte släppa Cecelia Aherns PS Jag älskar dig. Nu har jag tittat på trailern till filmen en gång (ok, två gånger) och tänker att jag kanske ska se den ändå. Risken finns att jag bara sitter och irriterar mig på att "ah, men så var det inte i boooken" och hela filmupplevelsen blir förstörd. Nu kanske ni tycker att det är larvigt att vela så om en film, men
1. Jag får inte så ofta tillfälle att gå på bio. Senaste filmen jag såg var Oceans 11... Inte jättenyss alltså.
2. Jag älskade verkligen boken.

Update: Kom på att jag såg Shrek den tredje på bio med hela familjen i höstas. Och imorgon ska vi går på sportlovsbio: Alvin och gänget. Det ni!

1 kommentar:

Fröken Nina sa...

Åh! Jag är också kluven till den här... ÄLSKADE boken! Skrev precis ett meddelande i en av mina kommentarsrutor att jag också har en tendens att sitta och reta mig på saker som inte stämmer när böcker filmatiseras...