lördag, februari 2

Applåder och busvisslingar!

Till sist tröttnade vi på att ha micron på en ikea-byrå. Ett nytt köksskåp beställdes. Det går väl snabbt och lätt tänkte vi och pekade i katalogen på det vi ville ha. Men det var socklar hit, beslag dit, luckor och täcksidor. Och vilka handtag vill ni ha? Barnen var inte jätteintresserade och började brottas. Det slutade med att jag tog barnen med mig till Siba och maken fick slutföra beställningen.

Tre veckor fick vi vänta på våra (omotiverat) många platta kartonger. "Nu tycker jag att du kan ta en bild och blogga om det här" muttrade en ganska nöjd make när han skruvade i den sista skruven. Så nu är det fritt fram för kommentarer som: "Det där vad bra gjort!", "Ooo, så tjusigt" eller bara ett "Bra jobbat!"


Ja, vi (eller egentligen maken) ska komma på en något bättre lösning för telefonen. De där sladdarna är inte så snygga...


Men det här är väl bra! Det är nästan så att jag hoppar jämfota och applåderar varje gång jag ska använda micron, men bara nästan.

5 kommentarer:

Oo-oO sa...

Bra jobbat!
/Malin

Niklas Schulman sa...

Bra jobbar var ordet!

Anna, Fair and True sa...

Hoppas att du såg att jag antog din utmaning för några dagar sedan!

Johanna sa...

Tack! Både maken och jag tackar er allra ödmjukast för era glada tillrop!

Anna: jodå, nu har jag sett utmaningsinlägget.. Tack för påminnelsen, och det var ett bra val du gjorde!

Anna, Fair and True sa...

Smart möbel förresten!