onsdag, januari 30

Adjö, adjö

Jag är inte så bra på det här med farväl. Inte ens när det kommer till tv-serier. Jag grät till sista avsnittet av Vänner, även nästföljande gång jag såg det... och nästa... I kväll är det dags för ännu ett tv-seriefarväl, så jag gör ett försök i alla fall:

Det blir tomt utan er. Jag har gillat att träffa på er varje onsdag (när det inte har varit konståkning). Förlåt för de gånger jag somnat. Men då har jag tittat till er dagen efter istället.
Ta nu hand om er.
Vi ses! (I alla fall på vår hårddisk)

Foto: NBC

Update: Jag grät faktiskt inte. Men jag svalde några gånger. Hårt.

3 kommentarer:

Skolfröken sa...

JA FY FÖR AMERIKA SOM INTE FÖRSTOD SERIENS STORHET, DET ÄR SKANDAL!

Skolfröken sa...

Oj, versalerna var inte meningen. Även om jag visserligen är ledsen...

Johanna sa...

Ja, skandal var det rätta ordet.