torsdag, januari 10

Åldersnoja av stora mått

Det började med att jag slötittade på Grammisgalan. Men vilka i hela fridens namn är de där artisterna? Känner igen Måns Zelmerlöw och Sonja Ahldén, alltså de som signerar skivor på ICA maxi. Men vad kul, Eric Gadd är med! Jag har ju flera skivor med honom, nu är jag med igen. Jaha, han skulle bara presentera de nominerade...

Medelåldersvarning 1: Man känner bara igen Melodifestivalartister. Och Bert Karlsson.

Medelåldersvarning 2: Man gör ett test på vuxenpoäng.com för att kolla läget.

Din vuxenpoäng är: 23.4
Din ålder borde vara 44.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
'
Alltså, på lördag är det jag som lyssnar på Tracks igen. Fett coolt med lite ny najs musik. För det är väl Tracks som gäller nu förtiden, spela av låtar från radion och så...? Jag ska i alla fall inte kolla på Let's Dance imorgon (men kanske spela in det...)

3 kommentarer:

Skolfröken sa...

Jag blev 45,8!!! Skandal!

Johanna sa...

Och det som inte ens fanns någon fråga om "på spåret" ;-)

Jes/Vita villa vila sa...

Ha ha du är rolig :D

Måste medge att jag känner igen mig en smula och det är INTE roligt ha ha. Kollar man även på Stjärnorna på slottet en lördagkväll så är väl måttet rågat??? ;)
Hoppas det väger upp att jag ska på Kent-konsert snart - lite rocktjej kvar i mig i alla fall *fniss*

Ha en underbar helg!

Kram Jes