fredag, januari 18

Regimskifte

Har haft en spännande och intressant vecka på jobbet. Vår nye rektor började i måndags och har gått dubbelt med sin företrädare hela veckan. Det blir onekligen en speciell situation... Nåväl, nästa vecka börjar det "på riktigt" och det känns jättespännande! Vår nye rektor har jobbat med skolutveckling centralt i en kommun tidigare och jag undrar så vad som kommer att hända på vår skola nu... Konstigt nog känner jag mig inte alls orolig*, jag tror att det här kommer att bli riktigt bra!

Nu Let's dance (nej, jag är inte alls medelålders) och sen toppar vi med ett eller två (möjligtvis fler) avsnitt av 24...

*Jag är annars något av en expert på att oroa mig både över jobbet, barnen, miljön, pengarna - you name it! Faktiskt i klass med Malin Wollin - the worrying queen herself

Inga kommentarer: