tisdag, januari 22

J som i Jalla Jalla

Jag fick en utmaning! Utmaningen går ut på att visa en film på en viss bokstav (utmaningen har givetvis följt alfabetets ordning), nu har turen kommit till mig och bokstaven J. Först blev jag väldigt frestad att visa ett klipp med Jack Bauer, men det var lite fusk eftersom 24 knappast börjar på J. Maken tyckte "Jackass" men där la jag in mitt veto (det är ju trots allt min blogg!) och efter lite funderande bestämde jag mig för "Jalla Jalla". Håll till godo!

Utmaningen går vidare - varsågod att visa ett filmklipp från en film som börjar på K: Nilla, Anna och Towe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är tyvärr dålig på både filmer och utmaningar...
Här kommer i alla fall filmer på K:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_filmer/K

Sara sa...

Vilket bra val :) Jalla Jalla är en sån där film som man mår bra av.