tisdag, januari 8

Hur länge sa du?

Två dagar har gått av den nya terminen, det känns som två månader (eller åtminstone två veckor) och tröttheten med stort T har slagit till... Jag är så trött så trött, men vis av erfarenheten vet jag att jag alltid tycker perioden fram till sportlovet är den tuffaste på hela året - sen är det utförsbacke... Även om stressen tilltar i takt med att sommarlovet närmar sig, så är jag åtminstone piggare då.

Plan:
- Bita ihop. Snart kommer våren. Eller åtminstone lite snö.
- Gå och lägga mig tidigt.
- Sova på nätterna.

2 kommentarer:

*Malin* sa...

Och tisdagar är alltid värst... Då fattar liksom kroppen att man menar allvar med att gå upp tidigt varje dag och jobba. :-)

Håller stenhårt på samma plan som du.

Johanna sa...

Skönt, då är vi två som jobbar åt samma håll ;-)